Nordenta Service

Nordenta Service servicerer alle former for dentaludstyr, herunder units, røntgenudstyr og småudstyr. Vi kan hjælpe dig med at minimere unødige, dyre driftsstop og med at få styr på dit udstyrs driftsøkonomi.

Vi har haft serviceaftale hos Nordenta i rigtig mange år, og det fungerer bare godt. Det giver ro og tryghed, at vi har en fast, årlig serviceudgift og ikke skal tænke over, hvad det koster, når vi ringer.

Det er dejligt med en fast servicetekniker, der kender klinikken. Vi oplever, at vi får god og ærlig rådgivning og ikke mindst hurtig udrykning, når vi har brug for det. Det er guld værd. 

Vera Gjelstrup, Klinikchef, Colosseum Tandlægerne Sønderborg

8 gode grunde til at vælge Nordenta Service

Driftssikkerhed

Højere driftssikkerhed, kontinuitet og stabilitet i hverdagen gennem forebyggende vedligehold og udstyr, der fungerer optimalt.

Reparationer

Vi garanterer en responstid ved akut driftsstop på 2 eller 4 arbejdstimer, afhængig af den valgte serviceaftale.

Økonomi

Med vores transparente aftaler kender du dit udstyrs driftsøkonomi. Aftalen indeholder en fast pris for det årlige eftersyn og eventuelle reparationer.

Overholdelse af myndighedskrav

Nordenta rådgiver og vejleder klinikken i at overholde NIR og leve op til de gældende krav fra SIS og andre myndigheder.

Vandkvalitet

Få taget årlige vandprøver af unittens vand. Vandprøverne tages af et akkrediteret laboratorie.

Arbejdsmiljø

Tilfredse medarbejdere, der arbejder i et velfungerende og sikkert miljø.

Support

Adgang til hotlinesupport. Uanset hvilket problem klinikken står med, skal du kun ringe til ét sted.

Dokumentation

Vi sikrer dokumentation for udstyrets tilstand, og at alt er forskriftsmæssigt i orden.

Skal vi også hjælpe dig?


Vi er klar til at hjælpe med at finde den serviceaftale, der passer til din klinik, så vi sammen kan udarbejde en plan for det løbende vedligehold af dit dentaludstyr.

Udfyld formularen eller ring på telefon 87 68 16 11 (tast 2 for Service) og book et uforpligtende møde.

 

Vi kender klinikkens udstyr; alder, serienummer osv. Derfor kan vi altid kan gå tilbage og se, hvornår vi sidst har været på klinikken, om det er et genudkald eller en garantisag. Det giver både os og klinikkerne et godt overblik over udstyrets historik og økonomien på vedligehold.

Helle Ols, Servicekoordinator

87 68 16 11

- tast 2 for service og værksted

Åbningstider

Man-tor 8.00-16.00
Fre 8.00-15.00

Fjernsupport